2011 - ett helt nytt år

JANU NI! nytt år nu!!! :D
Hur firade ni idag? kul? 8D

Ja..min dag var mycket film, data och sedan efter allt det där blev de bättre xD god mat, champange, och snaaacks! :D Me happy hapyy ~
Senare så drog vi till götaplatsen, där alla människor stod och väntade på att räkna ner. Det var många poliser och ambulanser på g idag, även brandkår.
Sen blev det dags att räkna ner, 10 9 8 osv osv, men något konstigt var...det var faktiskt 30 sekunder kvar, men tiden hoppade fram...HÖHÖ, man kan säga att 2011 kommer bli ett fusk år med massa fusk och massa hoppande :D

Vi gick runt där, bla bla bla och bla.
Påvägen hem så märkte jag att långt bort så var det en kvinna som blev...öh...dragen av en man, jag blev chockad..men sen så var det en familj framför oss, pappan sa till sina döttrar att gå till deras mamma, sen stack han för att hjälpa kvinnan, sen hjälpte farfarn också, sen kom andra människor och hjälpte också. Den mannen som drog i kvinnan hade kastat hennes väska över gatan... men som tur var det någon från andra sidan gatan som tog den och gav den till henne.
Snälla människor finns... xD

Ohh! glömde nästan! senare när vi gick där, så var det någon som sköt en fryverkeri 3 meter ifrån mig! Den exploderade där och sköt ut sina strålar eller vad de nu var. Det roliga var att min reaktion var JÄKLIGT sen, personer runt mig ba: aah. Sen kommer jag ba: vad vad *kollar runt* AAAHH, det är då som jag märker att den friverket är där... öhöhöhö...sen reaktion eller vad? xD Men jag tog iaf skydd...som vissa andra inte gjorde xD

Men ja....och sen stack vi hem xD kom hem för några minuter sen.. HÖHÖ xD (eller inte hem...till min syrras lägenhet i majorna, sover över ikväll)

HA EN BRA FÖRSTA DAG HÄR I 2011!!!!! :D

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback