[ Längtar till fredag ]

Hallojhalloh mina vänner små!
Som ni märker, så längtar jag till fredag. Jag och min syster ska vara i stan lite, hitta en present till pappa, sen så ska jag gå och köpa 2 grejer, jag tänker köpa fjärde boken av Kuroshitsuji, en HEL GRYMM manga som jag älskar, och sen ska jag köpa nyckelgrej med kuroshitsuji, med två av mina mest favorit karaktärer, siiigh, om de skulle vara gays i serien skulle jag älskat de xD men jag ska köpa dessa två:



host host, jag har redan volym 1, 2 och 3, längtar tills jag får fjärde!
Sen efter det så ska vi två se på bio, frågan är vilken film det blir. Men jag tror vi kommer välja mellan Green Hornet och Trassel (som det heter på svenska, men jag vill se den engelska versionen helst..). Jag vill mest se på trassel, eftersom den ser roligast ut xD men jaja.. vi får vänta och se, se vad de blir (A).

Idag har jag spelat ganska långt i Persona 4 nu. Är lite kvar i spelet, sen har jag varvat det !! (tror jag xD). Men jag har nu beställt Persona 3 spelet, om några dagar så får jag de.. men jag hoppas jag får de innan helgen xD

Här är en bild på ett spel som jag önskar verkligen att jag ägde:

Vem önskar inte!? Jag vill verkligen ha de spelet !!! Gudomligt!! Att få spela det skulle vara min dröm OWO skulle bli överlyckligt!! HoHOho, om det här spelet kommer ut här i sverige i göteborg blir jag överlycklig!! jag vill ha deeeen!!! Jag bara måste (A) xD

host host, japp, nu får det räcka för idag. klockan är snart två och jag borde sova... men jag vill egentligen inte..men jag behöver sova tidigt, så att jag kan vakna tidigt och spela klart persona 4 xD Så jag säger sålänge nattinattii, sov sött era små idioter som läser detta onödiga inlägg men jag uppskattar det verkligen, puss <3

Kommentarer
Postat av: anna

The green hornet <3 se båda!!!! :D

2011-02-17 @ 13:06:52
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback