jag är trött på skolan

Som rubriken säger. Jag är helt enkelt trött. Jag är glad att det är lov nästa vecka. För jag pallar inte! Jag känner vilse. Jag vet inte vart, eller ens hur jag ska vara. Jag har kompisar, men problemet är, jag har ''två'' typer av ''gäng''. En som är de ''snälla'' men också seriösa. Och den andra som är ganska oseriösa.. kan inte säga att dom är precis snälla (roliga är dom, jag skrattar åt vissa skämt...men några gånger så...blir jag bara...AAAH). Men när jag ser på dom, så börjar jag verkligen tänka efter...varför snackar jag ens med dom, när dom inte visar mig respekt, jag menar..jag visar dom respekt? ah.. dom var så mycket ''trevligare'' ibörjan... Men nu när jag har öppnat mina ögon, märker jag hela tiden att dom ALLTID har brottom..går snabbt, gör allt snabbt. Det är stressigt.. jag blir stressig.. men idag tog jag paus från dom efter lunchen idag.. seriöst, jag ville för fan bara skrika HÅLL KÄFTEN, och sedan prata... men jag visste redan hur dom skulle reagera, det är inte alls kul! fukk my life, vill jag säga just nu. Kände mig iaf bättre när jag var med dem andra för en gångs skull..

ni som läser detta, tro inte att jag INTE gillar mina vänner, jag är bara..trött på hur dom är...hur dom säger att JAG har ändrats medan det är DOM som har ändrats.. dom kan fan gå stoppa ''gildaaaah'' in i deras jävla röv... jag pallar inte... jag brukar vara bra på att ''hålla mig lugn''... men snart spräcker det.
Ni tänker säkert: Varför inte prata med dom? Jo, jag har bästa svaret. Jag vet redan va de kommer säga och hur de kommer reagera, det är omöjligt att prata seriöst med dom.. de skulle aldrig ha lyssnat, iaf inte på mina ord..
Och det roliga är... att alla på något sätt att trycker ner den andra.. medan jag alltid försöker ''fixa'' läget med lite prat om annat... men.. WTF!? I don't get it. Det kan finnas roliga människor på jorden.. jag har nyss märkt det.. för roliga och för idiotiska.

Nu har jag iallafall skrivit ur mig allt de här.. behöver inte känna mig så nere..
Imorgon...jag får se hur det blir imorgon.. jag kanske överreagerade idag... jag vet inte..vill inte ens tänka på de längre... jag har alltid följt mitt jävla motto.. var snäll och hjälpsam, men FUKK U.. FUKK U TODAY, and MAYBE tomorow.

Kommentarer
Postat av: anna

du borde skriva debattartiklar.



GILDA!!!<3

va med de snälla så du prata med mig när du vill skratta! :D

2011-02-11 @ 09:35:07
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback