Onsdaaag

Igår började min dag trååååkigt. Men under processen blev det bättre och bättre. Jag slutade skolan vid 2 tiden, åkte hem och var där och gjore något - tyvärr minns jag inte vad det var... men något var de iaf xD Sen klockan 18 hade jag Japanska igen, yaaay!! Det blir alltid lika kul med de två vännerna. Nästa vecka har vi inte japanska. Så igårs Japanska lektion var den sista för 2011 ;3; Men istället på onsdag nästa vecka, ska vi träffas ändå och käka sushi tillsammans. Jag känner mig peppad, eftersom jag alltid velat smaka sushi, men aldrig riktigt vågat...jag vågar inte bli besviken (men tänk om jag blir det...då dör jag, lol). Så jag ska köpa jul present till dem, och sen rita en bild om jag hinner (a).
Jag skulle ha skrivit de här inlägget igår, men jag fastnade för ritandet (jag ritade chibi bilder på Ciel från Kuroshitsuji och Tsuna från KHR, Ciel är klar, oc Tsuna har jag typ precis börjat med xD). Hoppas ni har en bra vecka nu (a).
Btw, så tänker jag ''lära ut'' japanska.. Och eftersom jag aldrig lärt ut genom att skriva här på bloggen.. vet jag inte om det är bra eller inte..elelr ens hur jag ska lära ut... så jag kommer nog ta det vi gick igenom första lektionen och några glosor xD Säg till om ni vill lära er skriva hiragana (inte så svårt...), hiragana är det enda jag kan just nu, vi ska lära oss dom andra efter lovet... Btw...JÄÄÄKLAR... det JOBBIGASTE med japanskan är VERB... suck... men jag fick ändå inte så dåligt på provet (vi fick tillbaka resultaten igår) xD

Cookie för er som orka läsa allt de här röriga ~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback