Jag tror jag ser för mkt gul...



I ungefär mer än en vecka nu, har jag spelat lite pkmn spel. Där försöker jag fixa en shiny pichu och få en vanlig celebi. Lol, vilket liv jag har. Jag använde masuda metoden: Jag använder min engelska ditto och en JAPANSK pikachu (som jag fick från någon människa från japan, nagoya). Och nu har jag kläckt över 300 ägg. Har inte fått en enda shiny pichu... jag håller fortfarande på... Det jag alltid ser är: en blek gul mus med rosa kinder. Jag blir galen snart... Jag vill se en färgstark gul mus med röda kinder! Det vill jag se!! Asså jäääklaaar va jag får damp (lol). Jag har tröttnat på så mkt nuuu... måste börja få tillbaka min ''energi'' xD

PS: ommmggg!!! Jag ska till borås djurpark imorgon!! Där kommer jag se vargar!! lejon!!! tiger!! ocg MÅNGA mer djur!!!!! (för er som inte vet, så är jag JÄTTE intresserad om djur, även om jag inte visar det så mkt...
Varför måste man visa saker till andra som man själv är intresserad över? Det finns ju inget måste (fufufu lol)


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback