Goodmorgon !



HAllåhallå !

Jag har precis vaknat och käkat frukost, så tänkte jag; Varför inte skriva lite hur läget är.
Jag kan börja med att skriva att det är väldigt molnigt här i gbg, fast solen är fortfarande väldigt stark.

Idag planerade jag att gå ut och träffa några kompisar, får se nu vad som kommer bli..
För ca 2 dagar sen träffade jag några kompisar. Vi vandrade runt stan lite, käkade, köpte lite prylar.
Efteråt så stack jag till sf och köpte 2 manga böcker! (YaaaY). Black Butler v.6 och KHR v.13.
Jag ville egentligen ha några andra böcker; GinTama. Men sf har aldrig dem inne. För cirka 4 dagar sen,
mailade jag sf och 'betällde' v.1 till 7. De tänker maila mig tillbaka när dom är inne, jag är riktigt glad!

Jag tycker att sommarlovet har varit skönt och slappt. Snart är sommarlovet slut för mig...
Jag börjar ju skolan nu på onsdag. Inte så kul... Men vad ska man göra...

Det var allt för nu, ska chila iväg och kolla på ngn ny avsnitt av.... ngt.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback