Ge mig en klapp på huvudet



Japp! Ge mig en klapp på huvudet!
Jag har varit jätte duktig nu i... snart 2 veckor.
Varje dag har jag pluggat 2 timmar, och jag ligger inte efter i ngt!
I'm happy!! ~

Just nu kollar jag på Del 1 av Världens Händelser, den handlar om Nelson Mandela (det är en läxa tills imorgon att man ska ha kollat på den). Snart ska jag göra en annan läxa, ska se klart på filmen bara.
Överimorgon har jag svenska argumenterande tal... och jag vet inte vad jag ska prata om... Sen så har jag utveckligsamtal.. primaaa... elr inte...

Nu har jag inget mer att skriva.
Puss och KRam!

Kommentarer
Postat av: anna

min söta lilla broccoli! du är så söööt!

trekant med sushi, mmm låter gott!

2011-04-06 @ 09:55:09
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback