Bröt sig in i mitt skåp

Jag går till skolan idag, har lektion, sen på bild lektionen får jag reda på att SKIT många skåp under igår kväll hade brutits upp, alltså sönder lås, i vår samhälls byggnad. Jag fick först se att min kompis skåp, hennes lås hade brutits upp också, och låset låg inuti skåpet längst upp. Senare gick jag till mitt skåp för att se om den också blivit öppnad, och vad ser man? jo, det har den!! jag öppnar mitt skåp för att se om något blev stulen, och nej, jag ser mina böcker och mitt lås längst upp. Seriös.t... idioter måste verkligen förstöra för dom andra?
Det var ungefär 20 av 30 personer från min klass som hade ''inbrott''... jahapp... där ser man hur duktig skolan är på att låsa dörrarna, och hur duktiga dom är med larm... suck my ass!

Kan ju också lägga till att jag redovisade mitt argumenterande tal, och därefter så hade jag utvecklingsamtal, sen åkte jag och mamma till allum och köpte ett nytt lås till mig, och lite mer saker.

Kommentarer
Postat av: anna

hhah är du seriös? xD har du läst boken? xD

2011-04-08 @ 16:37:32
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback