Jag är extremt extreeeemt sur..

Tja världen!

Jag letar efter Grekland bilder.. den skulle vara i ett album i huset..MEN VAFAN!? den finns inte..och JAG VILL SERIÖST HA DEN NUUUU!! Jag har aldrig känt mig så här arg för några jäkla bilder... jag hatar allt just nu.. vill bara dö.....I nästa liv skulle jag vilja bli en mussla....

Bara för att jag är sur så ska jag visa min AWSOME skeivbord...



Är inte den cool? I LOVE IT!!!! DONT YOU? Jag tänker gå och dränka mig nu och prata med fiskarna... dom har kanske sett mina bilder... SKIT SKIT SKIT!!

PS: skolan är mysig


Kommentarer
Postat av: christel

"mysig"? då är jag glad att jag inte går där

2010-09-06 @ 19:15:03
Postat av: rosa elefanter

I LÖV U GILIGILI! :D <3 and I miss you, en dag utan att prata med dig och jag dör D:



du borde uppdatera din blogg oftare btw :D

2010-09-08 @ 18:45:32
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback