what what in the but ! :D

Hallå där! Köp lite blåbär 8D <3

Klockan är halv elva, och jag sitter vid datorn här hemma. Jag är klädd, har fixat hår, och pluggar matte. Jag börjar klockan 12.10 idag, så jag bestämde mig att plugga för matte provet jag har IDAG, eftersom jag inte har pluggat på det något....ALLS! ...Jag har knappt gjort några uppgifter på lektionerna, jag har knappt jobbat 10 uppgifter! ...SÅ...jag sitter, här och nu, och pluggar matte...när jag snart har matte om några timmar xD
Men!..Jag tänka posetivt ! :D (<- dålig svenska)
Vi har haft de här grejerna innan, så under provet, är det bara att tänka jätte hårt, så får man upp de 8D ..för allting är väl någonstans i huvudet? XD
Nu säger jag

Adioooos amigo, plugga matteeeeh ~

Dagens awesome bild, Yoite!


Kommentarer
Postat av: anna

vad fin liten figur du har framför url:en 8D men det utbyttes av en blogg.se bild D:

2010-10-12 @ 12:59:13
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback