♥♠ Welcome to hell... not, and my freakish english book ♦♣

Hello Hello my dear friends. Ännu en vacker dag (laugh). Nej verkligen inte! Men nu ska vi prata om något som har fått mig att skratta i 2 veckor, det är nämnligen en anime som heter: Yamato Nadeshiko Shichi Henge, redan från första episoden var det fullt med skratt! Jag kissade nästan alltid på mig.. (A)



Här är handlingen på engelska:
Takano Kyohei, Oda Takenaga, Toyama, Yukinojo, and Morii Ranmaru are going to rent a house to go to school for free on the condition that they make the girl of the house a "lady". However, Nakahara Sunako, the girl living there, is gloomy, weird, and horror movie maniac. She has a trauma of when she was told ugly by the boy whom she loved when she was in junior high school. She doesn't like beautiful things and gets a nosebleed when she looks at something beautiful.

Tro mig...den är skit rolig! xD

Men jag har redan sett klart på alla 25 episodes.. och nu har jag bestämt mig att kolla på den Japanska Drama versionen....jag hoppas seriöst att den är lika rolig xD



Jag säger: JÄKLAR...vissa av dom är riktigt snygga.... HOHOHO, helt underbart!! xD Jag håller på att se första avsnittet...Njaaaa, det är inte LIKA rolig som animen, eftersom det ser bara FULT ut irl xD Här är några scener:



Och huvudpersons tjejen.....hon är läskigare på dramat än animen....JÄKLAR! xD Men killarna är lite drool där ! OWO 
Nej men.. nu ska jag ta och se på några avsnitt och se hur j-draman är, och sen så ska jag...typ.... jag vet inte (A), läsa min engelska bok..


angående engelska boken(alltså den vi läser i skolan)
.. varför läser vi en helt störd bok? XD ...jag tycker om den! ....men.....jag kommer fan bli en psykopat snart! Jag håller på att läsa typ serier där det finns mördare osv.... och så kommer den här boken fram, och man får läsa om mördaren? ...OKEJ! xD Där ser man...jag har blivit en psykopat! xD det är därför jag håller på att göra en story med mina egna karaktärer som psykopatiska mördare.....WTF!? ...jag känner mig wierd xD

Nu ska  jag kolla på drama ! :D





♥♠♦♣ Puss och Kram, HizuMaki(Hi¤Ma) ♥♠♦♣


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback