☠ One Piece ☠

Hallå sköna blogg! Jag känner att jag verkligen behöver skriva något som får mig att glömma ALLA läxor som jag har till den här veckan...känns stressande, men jag tar det lugnt genom att läsa One Piece! :D



Jag håller på att läsa dom 10 senaste kapitlerna, JÄTTE SORLIGT! Det är då Luffy och alla andra typ....gråter av att Ace är död Q_Q Jag är skit ledsen över att Ace är död! Jag är seriös!!! Dom var ju så bra bröder !! ......fast jag är glad över att Luffy inte blev ''emo'', som vissa kallar det. Jag är JÄKLIGT glad att han inte blev som Sasuke från Naruto, då han vill ha REVENGE och går och blir ond...Luffy vaknade till när han insåg att han fortfarande hade sin crew...helt underbart!;o;

Jag tackar Oda-sensei för att han ÄNTLIGEN har fått Luffy och dom andra att träffas igen!!!! Dom har inte träffats på 2 år!!! Jag är så jäkla glad! Och nu kan man äntligen skratta för Zoro och Sanji, att dom bråkar igen xD HÄRLIGT !!!! Nu kan jag sova glad <3

Godnatt folket ~ detta var en random inlägg. Nattnatti oWo


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback