♥♠ One Piece - Lalalalala ♦♣

Lol inlägg. jag skrev nu två inlägg på samma dag..men den här som jag skriver nu kommer vara om manga! xD ONE PIECE : D
Jag har blivit one piece galen igen (såklart! <3) Älskar alla!!! buhuuu Jag minns när jag grät förut när alla splittrades från varandra... ;__;
Här nedan ser du...några skit sorliga moments! Q_Q man grät seriöst! ;__; FAAAAN! xD


host host...japp !! men nu ska jag ta upp något intressant! OWO <3 För ungefär mer än 10 år sedan då One piece kom ut... så ritade inte Oda som han gör nu, han har såklart blivit bättre (tycker jag) xD därför tänker jag visa en den FÖRSTA kapitel sidan han gjorde för mer än 10 år sedan, om One Piece:



Sådär rita han då, och kolla hur han ritar nu:



MYCKET BÄTTRE!! OWO ...I LOVE THEM!!!! xD Efter två år ska nu alla träffas igen, och deras utseende har ändrats skit mycket!! OWO (tycker jag) xD HELT GOOOOODDIEIEEE OWO xD

Now I say good day, good night xD
peace out ~

 En ganska rolig scen xD (det är Luffy som liten xD Han försöker inte gråta..) xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback