♥♠ Okt. 14, 2010 - en helt random dag ♦♣



Hallå hallå blogg!
Nu idag har jag INGET att skriva om, därför så kommer jag skriva om Något random... ~
Jag tänker skriva om min framtid, varför jag Tror jag kommer bli psykopatisk mördare när jag blir stor (nej, inte igentligen... men ja.....jag tror ni fattar). Här nedan kommer ni få läsa Varför jag tror det...

Först...

Månaden började med att jag kolla på några filmer, lite psykopatiska:
SAW 1 - 6
Blair Witch Mountain
Shutter Island
(really...den här.......!)

Sen så kommer alla manga jag läser (och anime jag kollar)
Jag läser typ 3 manga där det finns psypatiska mördare som huvudperson, och man ser hur dom lever, och man blir automatiskt på deras sida... japp.

Sen så kommer den här engelska boken som vi börjat läsa i skolan. Jag anser den som LITE psykopat inriktad xD Men bara lite.. man följer ju mördaren lite...och hans tankar... och hans ord...så....ja....jäklar säger jag!

Sen läser jag små serier (från random folk) som oxå gör psykopatiska grejer (alltså dödar och har kul med det) okeeej xD

Nu de bästa till sist, en psykopat låt som jag lyssnat på ett tag:




Och nu gör jag en egen manga(berättelse, story) där huvudpersonen är psykopatisk störd och tycker det är rätt att mörda... WHAT THE F* !? ...jag har blivit helt cp xD ...

NEJ NU JÄKLAR! Jag ska nu lyssna på ''What what in the but''!!!! OWO


Kommentarer
Postat av: anna

psykopatkompis 8D <3

2010-10-15 @ 16:40:03
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback