† Min kära dag †

Hej! Jag tänkte blogga lite kort eftersom jag inte bloggat på ett tag..

Idag så var jag SKIT trött, och jag fick typ ''skäll'' av min Natur lärare för att jag var trött... och varför jag inte visade att jag orkade elr ngt...men först och främst...ALLA natur lektioner vi har har vi på MORGONEN, det är första lektionerna på onsdag och torsdag...ASSÅ JÄKLAR!
Men jaja....
resten av min skoldag har varit helt bra, helt okej ~

Efter skolan så stack jag och några klasskompisar till bibloteket och vi satt där och pluggade inför Natur provet vi har imorgon.. hmm...det gick Väl bra? xD

Nej men... nu ska jag fortsätta plugga...jag får snart panik!!!! ...om jag får ig på det här provet...då kommer jag få ig som betyg, jag bara vet det! bläääääää .... varför kommer ALLA jobbiga saker upp nu innan lovet!? ... jag längtar till lovet...för då kan min kompis hjälpa mig med matte iaf (not) xD


Kommentarer
Postat av: anna

JAG KOMMER ALDRIG HJÄLPA DIG MED MATTE!!! ALDRIG NÅGONSIN!!

2010-10-21 @ 11:47:42
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback