Hallå där! Köp lite blåbär!

 Hejsan sköna värld! Jag sitter inne i mitt rum, framför min data och skriver på min blogg. Det är kallt och det regnar ute...inte särskilt mysigt!

Idag:
har jag MASSOR med saker som jag SKA göra, och som jag VILL göra... först måste jag städa huset lite, dammsuga osv. Sen måste jag skicka TVÅ arbeten till några klasskamrater....ASSÅ fyfan va jobbigt det är!!! Vi har typ 3 grupparbeten som måste vara klara nästa vecka innan lovet...seriöst!!! OwO
Efter jag gjort det, så kommer jag ringa min syster och fråga om vi ska på bio och kolla på Avatar :D

Igår: Jag tänke skriva lite om igår oxå. Skoldagen igår var vanlig xD Inte så mycket att säga 8D Men efter skolan var jag hemma hos astrid tillsammans med några andra kompisar. Vi prata lite om skolan och sånt. Sen åt vi paj, och efteråt kolla vi på film. Det var en mysig kväll, kändes bra att träffa alla igen <3

Imorgon: Jag har inga planer! yaaay, men jag ska nog städa huset även imorgon.. xD


Nu ska jag....öh....jag ska inte städa än iallafall! xD Men jag kommer göra det! owO ......om typ en timma elr ngt xD Ha en skön helg till er som läser detta <3
                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Paj är gott. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 19:03:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: anna

"kändes bra att träffa alla igen" du träffade inte mig ... :( ...D':

2010-10-23 @ 23:46:07
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback