Gymnasiet mer än en månad


Hallå! :D

Jag har inte skrivit så mycket om hur min nya skola och klass är. Då svarar jag nu. Skolan är rätt mysig, den är stor, trevlig just nu, och ganska skoj xD
Min klass är underbar ♥ vem älskar inte den? ~
Jag skulle gärna vilja vara med den här klassen för hela liveet 8D .... nej, men iallfall de här tre åren xD
Jag vet inte vad jag ska skriva mer... hmmm -tänker- ... men då säger jag hejdå, jag ska nu göra tyska läxan och historian... höhö, jag gör allt sista minuten! (A) ♥

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

ganska knepigt att förklara, men det finns på designadinblogg.se, sök på egen ikon i din browser eller något! :)

2010-10-08 @ 09:55:00
URL: http://utankontroll.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback