❄ Första Snön I Möln ❄

❄ HALLÅ!! ❄

Idag snöade det lite! Vi blev glada (A) ~
Jaja...jag satt hela kvällen igår och pluggade flitigt, och idag kom jag och några klasskompisar tidigt till skolan, vi satt och pluggade (A) Vi lärde oss ganska mycket ~
Efter skolan gick vi till bibloteket och pluggade ännu mer, i en timma bara. Sen gick vi tillbaka till skolan för att göra provet. Jag är ganska nöjd.. jag kunde ganska mycket känns det som. Men jag känner mig deppad över att en klasskompis känner att hon kommer få IG ..och jag hoppas seriöst inte att hon får ig...jag vill seriöst att vi alla skulle klara provet... ohhh... damp! Men jaja...en rolig grej är att...INGEN av oss svara på FÖRSTA frågan som var på provet..hahah faaaail ~

Puss och kram, sweet heart <3 ❄


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback