♥♠ Avatar ♦♣

När jag var liten så kollade jag på en tecknad serie som hette Avatar the last air bender, den kom på Nickelodeon(jag tror det stavas så). Jag gillade den ganska mycket!

Jag håller på att se om alla episodes igen xD Den animen är ju rätt bra, faktiskt OwO <3 Wohohoho xD

---

När jag satt i bion med mina syskon (vet inte när, men det var innan Avatar kom ut (alltså dom med blå hud...) xD) Så frågade jag mins syster vad filmen hette, och hon svara på avatar. Det första jag tänkte på var, hur besviken jag blev av att de ändrade hela avatar grejen! xD Men sen får jag reda på att det är en helt annan handling! xD Jag ba:....varför heter den samma då!? XD
Men whatever... men nu kommer den riktiga avatar ut! xD


Den här filmen hade biopremiär igår. Min brorsa var på den... (jag ville fan oxå på deN!! D:). Jag ska se på den väldigt snart med kompisar! xD Ska ta och ringa runt och fråga om någon har lust att se den xD Jag har oxå hört från andra, som såg på avatar när de oxå var små, tyckte att filmen var ganska bra :D
Så jag MÅSTE se den i 3D! 8D ~

Puss och kram ♥♠♦♣ Hi¤Ma ♥♠♦♣


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback