♫ ♪ Vad jag minns nu, finns inte. Men vad jag lever nu, finns ♫ ♪


HEJHEJ! Igen :D

Tänkte skriva lite ''random'' igen. Bara för att jag känner för det ~ Idag så kollade jag igenom lite bilder på min gammla klass, min gammla skola. Det var så kul där! :D Sen nu kollar jag igenom lite av dom ''nya'' bilderna, på min nya klass, och skola OwO Det enda jag kan säga är... jag saknar min gammla skola och klass, men jag älskar min nya mycket xD Vill bara skryta om att jag har en awesom klass, alla är trevliga, glada och omtänksamma! ALLA! OwO En sån....''söt'' klass >_> (söt...det används varje jäkla dag bland mina klasskamrater..suck) xD

Så.. här tänkte jag lägga upp 4 bilder, bara för att jag orkade och hade jätte tråkigt xD
Dom 3 första bilderna är från förra året, från förra skolan owo det finns bara en ny owo trevliga minnen man skapar varje dag! (A)

Mig kan ingen hitta på bilderna (A) *ond skratt*

Kommentarer
Postat av: anna

jag längtar verkligen inte tillbaka till båtsman, hatar båtsman och det är seriöst en kass skola (fast detta är bara mina åsikter) ... jag gillar och saknat er men inte skolan, bläää :P

2010-11-27 @ 21:19:19
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback