♪ Tänkte göra en random inlägg igen ~


Tjenare !! :')

Idag så har jag åkt till Ullared, och där köpte jag MASSOR med saker, bra saker, så jag är rätt glad nu...eller jag är faktiskt skit sur samtidigt!!!!! xD Jag KUNDE ha vinnut en nintendo wii .... men neeeej, den jäkla maskinen vägra åka EN millimeter till så att jag vann den...wiiie, jag slösa 60 spänn på ett spel som jag ÄGDE på.. VARENDA jäkla omgång kom jag en millimeter ifrån...dumma maskin!! Åhhhh!!!! OwO och jag kände samtidigt pressen på mig när alla runrt omkring stod och glodde xD Men när jag förlora och var så jäkla nära, så blev faktiskt de andra sura oxå >_> ...typ ! xD Dom ba: aah, det var så nära 8D
Nej men...nu byter jag topic, kolla vad jag gjort:


Mig i South Park form! :D Yaaaaaay ~ Jag gillar seriöst south park xD(i bakrunden ser man kenny och kyle, MWuahaha! älska <3) Jag köpte säsong 11 idag i ullared, är ganska glad :D Wowohohohoh!!!
Imorong är det skola... och på tisdag har jag en muntlig redovisning om VAD som helst.. och jag TROR jag tar och pratar om ''2012, världens undergång teorier'' xD Det är faktiskt spännande owo xD Hoppas jag får ta det av läraren, för jag har INGET annat att prata om xD Om någon har en idee, säg :D

Nej men... nu ska jag faktiskt dricka lite te, och se på south park :D HOHOHO, ohjusste! Nu har jag beställt skolkatalogen xD Den kommer om 4- 6 veckor...en bra julklapp? 8D
Ha en trevlig söndag <3


Kommentarer
Postat av: anna

Gilda! det känns som om vi glider ifrån varandra... jag saknar dig!!

2010-12-01 @ 17:24:37
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

japp, elr kanske :D elr vi ska till gbg men jag vet inte hur länge elr om vi kan ses :P

2010-12-01 @ 20:25:47
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

meen faaail xD

2010-12-01 @ 21:16:16
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

jag var seriöst! :O vi snackar ju typ aldrig längre! xO

2010-12-01 @ 23:08:03
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback