【☆】Final Fantasy【☆】

Tjohej! :D

Klockan 14.00, runt den tiden var jag hemma. Det första jag gjorde var att sätta på PS3 och spela Final Fantasy XIII. En mycket grymm och härlig spel! Gillar den! Men plötsligt blev jag sur, för jag såg en videoklipp... som handlar om FFXIII då...och jag...är bara sur! xD



Mina favoritkaraktärer i FFXIII är Hope och Vanille OwO de är så söööta! Men jag älskar seriöst Vanille...och hela hon är så jäkla sorlig ;____; xD

Men nu...plötsligt blev jag sugen på att spela Final Fantasy XII... så jag tror jag gör det nu istället >_> ...hoppas det inte förstör någonting OwO xD HOHOHOHOH! xD


Nu ska jag gå och spela, tjohej! ~


Kommentarer
Postat av: Ayu

XII är bäst! Ville bara säga det öwö xD

2010-11-24 @ 18:20:22
URL: http://ayumyuu.blog124.fc2.com/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback