En bra men jobbig dag ?

Hallå hallå bloggen!

Nu i tre dagar (inte idag) har jag pluggat som satan till samhällsprovet vi hade idag.. jag tycker det gick bra? xD men känner mig lite osäker...så jag vet inte riktigt.. *host* x3
Men sen hade vi matte oxå, där jobbade jag faktiskt jätte flitigt :D
Och alla ratser mellan lektionerna idag...var....roliga (A) me like! ~
Sen innan tyskan började så satt jag och en kompis och försökte plugga in alla tyska gloser, och det visade sig att det gick bra, iallfall på läxförhöret xD

Men nu till den riktiga anledningen jag är så glad som jag är! OwO
Idag efter att jag haft samhällsprovet, gick jag ut och ställde mig vid de andra. Såklart så snacka vi om provet då... men mina tankar försvann efter att jag såg en ''viss'' person.. jag blev chockad! owo ...jäkligt chockad! ~

Tur att jag inte såg honom innan provet xD ...för då skulle all mitt pluggande försvinna D: xD

Puss och hej ~


Kommentarer
Postat av: Ayu

Jag slår vad om att det gick bra på provet! Så flitigt som du pluggat! D8



och vem var det du såg? Vill veta! D8

2010-11-24 @ 18:21:45
URL: http://ayumyuu.blog124.fc2.com/
Postat av: anna

vem såg du????? 8D

2010-11-24 @ 21:28:45
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback