【☆】Demokratins kris - nazism & fascism - ♫ ♪ ViViD ♪ ♫ 【☆】

Tja tja bloggen! (...eh)

Jag håller nu på med mitt historia arbete, jag har om Demokratins kris och nazism och fascism. Den måste vara klar 21.00 !! MÅSTE! Jag håller på med den just nu...eller...just nu skriver jag på bloggen (jag vet inte varför). Men jag MÅSTE skicka den...aaa....får panik!!! ...
Medan jag håller på att skriva så lyssnar jag på musik från bandet ViViD (MY LOOVES!) Som får mig att bli jäätte jäääätte glad!!!



Favorit band ever!!! Dom är så snygga/söta!!! Han i mitten är den som sjunger och han heter Shin och han är BÄÄÄÄST! *dör* Och killen som står -> längst bort i hörnet, heter Reno, och är ÿberhet!

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete.. lycka till, till mig..


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback