【☆】Code Geass - Lelouch【☆】



Igår såg jag IGEN på sista avsnittet av Code Geass. Och jag grät IGEN... Slutet är alltid lika sorligt! Hela storyn är sorlig! Men slutet slår allt! Jag är seriös! Jag satt och grät! Varje gång jag ser slutet gråter jag.. jag tycker det är jäkligt sorligt att Lelouch dör bara sådär...
Kriget hade tagit slut, Lelouch hade vunnit och blev emperor, man ser honom ta över makten. Och min första reaktion var: yaaay, nu kommer Lelouch rädda alla! Men sen märker jag att människor fruktar honom...att han har slavar... min reaktion till detta: ....va? ...skulle inte han vara....''god''.... Sen så ser man Zero (som igentligen skulle vara Lelouch, men det var hans kompis som var Zero), och då blev jag jäkligt chockad!!! Sen så kommer Zero och dödar Lelouch....och då fattar man ALLT... asså det är seriöst SKIT SORLIGT! ...sen så förstår hans syrra det.... blä bllä ;___; ...sorligaste slutet någonsin!!!

''Lelouch, the man who saved the world, from emperor Lelouch''



Fyfan vad jag grät fram till sista sekunden av episoden... Men nu har jag ju sett endinget fleeera gånger...och jag börjar kolla på vissa detaljer...och det finns ju teorier om att han inte är död.. och själv så hoppas jag att han inte är död! ...asså fyfan! nu börja jag gråta lite igen! (jag lyssnar på den ''sorliga'' musiken till slutet av serien) ...

Nu ska jag sluta skriva! Har skrivit av mig... måste bara skriva:

sorligt, sorligt, sorligt, sorligt! sorligt! JÄKLIGT sorligt! ;___; ...Lelouch❤

PS: på bilden Högst upp, ser man när Zero mördar Lelouch. Det där ögat som gråter, är Lelouchs Kompis... han gråter bakom masken... waaaah!!! *tar 4 näsdukar*


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback