【☆】Äntligen klar... och nu pluggar jag tyska【☆】

Japp, som texten säger, jag är NU klar och pluggar tyska...eftersom jag har jag tyska prov imorgon...ouch! Men nu jäklar! Jag har skit ont i magen! Jag har inte ens ätit mycket idag! Men jag har jääätte jätte ont! Buuhuuu ;_;
Nej men...jag hoppas seriöst att mitt arbete är bra- bättre. Jag är jätte nervös, för jag skicka den till urkund grejen, och där så kollar dom hur många % man tagit från nätet... jag tror jag inte har tagit så mycket... men tänk om det står mycket ändå? ...typ att jag råkade skriva samma mening? ..SUCK!!!!
Nu ska jag fortsätta men tyska läsning.
Och inga mer inlägg för idag! Jag känner att jag har spammat tillräckligt! Jag ska minska det till 2 inlägg per dag!

Såå...godnatt så länge! ~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback