Jag älskar den hunden... ;__;

OKEJ!
min dag idag: klockan sex har jag och hela familjen sett på filmen Robin Hood, på bio :D Jag tycker faktiskt att den var ganska bra xD Jag känner att jag är hes nu >__>... men aja! xD

MEN!
På vägen hem när vi körde, i min gata så såg vi grannens hund vara utanför stängslet (Skota heter hunden) och vi körde bara hemmåt. När vi gick ut ur bilen var jag ledsen över att Skota var ute, jag var rädd över att det skulle hända skota något... Och jag visste att jag skulle bli besviken över mig själv om jag inte hjälpte Skota...för min framtisdsjobb är ju att hjälpa djur...! Så min syster ställde upp, jag och hon gick för att hämta skota. Vi såg skota på vägen, jag visslade ganska högt, Skota såg oss och kollade på oss. En stund senare gick den snett framåt, så jag ropade ''Skota'' och visslade lite. Skota kom springande mot mig, jag böjde mig ner i huk och kramade om skota när hon kom. Jag kollade först hennes halsband om det verkligen var skota, och det var de. Så jag bärde upp skota och vi gick sedan till grannen och knackade xD
Jag är jätte stolt över mig själv! ...fast det var lite jobbigt att bära Skota xD Hon slickade mig i ansiktet hela tiden!
Jag ÄLSKAR att hjälpa djur! O__O ... men jag vill faktiskt veta... är Skota verkligen lycklig där..med grannen...jag känner mig jätte osäker.... jag undrar vad som hände med Skota efter att vi lämnade in henne... jag hoppas hon mår bra ;__; <3

Skota är en jätte underbar hund. När jag brukar gå till skolan eller hem från skolan, så står hon där ute inanför stängslet och vill bli klappad osv.
Och förra veckan på fredag, var jag jätte ledsen på vägen hem från skolan, och Skota var där ute, jag kramade om Skota, och hon lät själv jätte ledsen! Det var nästan som om hon visste hur jag kände mig ;__; Men ja... Jag älskar den hunden...det är den enda hunden som jag gosat så här mycket med ;__; <3

Hunden Skota <3


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback