Baccano!

[Edit: Jag glömde...jag kan lika gärna skriva om vad den handlar om ! XD..men jag skippar den delen..och kopierar den engelska grejen som dom förklara roligt xD:
''A group of homicidal maniacs, gangsters, terrorist, and some eccentric thieves all board the same train. Some want to rob it, while others just want to create chaos. On top of all this some of these people seem to be immortal, and a mysterious being called "Rail Tracer" is terrorizing the train. What are the mysterious origins of all these events, and who will be able to survive the train’s madness?'' ]



Serien Baccano har jag kollat klart på nu, den kom innan Durarara xD både dessa animes är ganska lika (såklart...de är gjorda av samma skapare xD), men jag älskar seriöst storyn och karektärerna i baccano owo... men ett problem i baccano nu...det är jätte svårt att förstå! XD Durarara började jag förstå vi episode 8 elr något owo...men Baccano...för varje episode blev jag ju bara mer och mer förvirrad! XD Men aja... här kommer lite videos som ni kan kolla på :D
Se detta som en ''trailer'' för animen Baccano:



OCH! se detta som en galen version av Baccano....... det är detaljer från animen som har mycket blooood i sig XD jätte scary D: ... jag såg på animen på kvällen oxå...va läskigt eller hu?XD



OCH DETTA! HÄR NERE! det är en jävligt FAIL snutt från animen XD den är rolig den! den är total fail asså! XD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback