Woho~~ ....



WOhooo! Idag så har hela familjen varit ute, ullared och mediamarkt <3 Helt underbart! Jag har köpt jätte mycket! Vi åkte hemifrån mellan 8-9.00 och kom hem vid 18 tiden x3
Klockan 12 blev jag lite sur över att jag fick ett samtal av min pappa att någon hade ringt honom och frågat om tulpaner (som vi skulle sälja till klassresa), wtf, ring mig istället....dom tar och ringer den som är MEST upptagen i hela familjen, såklart så skulle han inte veta något.. xD Men senare sket jag i de, jag får väl ta ansvar och få skäll av NÅGON på måndag xD MEN JAJA!!! Nu för idag! :D JAG BLEV JÄTTE GLAD!! Jag har köpt ganska många nya kläder :D Men vet inte om jag tar på mig alla nu >___> Jag väntar fortfarande på sommar känslar xD
Och senare så köpte vi FINAL FANTASY XIII !! :D



Jag längtar tills jag kan få spela <3 Den ser ganska mysig ut xD
Några filmer som vi köpte idag var Slumdog Millionare, District 9, Twillight, New Moon och Snövit(lol) xD
Jag längtar tills jag kan få se District 9 igen 8D Det var JÄTTE länge sen x3

 

Nu ska jag...eh...... jag vet inte riktigt vad jag ska göra... men jag ska chatta med min Batman i msn xD


Kommentarer
Postat av: anna

JAG VILL OCKSÅ SHOPPA LOSS I ULLARED! :D

Jag ska åka moppe imorrn!!! :D jag år jipppiiii glad! :D

2010-03-20 @ 22:36:41
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Ayu

Är FFXIII bra? Värt o köpa om du nu hunnit spelat det än vill säga? xD



Och hur kan man slösa pengar på Twillight? ;___; sobsob

2010-03-21 @ 11:54:07
URL: http://marui.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback