...uh



Jahapp... Jag tyckte jag var ganska glad av mig idag, jag kände mig jätte glad. Det kändes som om den här veckan skulle bli toppen för jag kände mig prima... inte arg, inte ledsen. Men nu är jag sönderslagen. Jag har nationellaprov imorgon, jag kommer nog få IG över att jag mår skit... varför? jag vet inte ens själv svaret på det...
Jag kanske var glad för att jag längtade på Nouruz firandet i gbg som håller en gång per år, det kanske berodde på det. Jag trodde seriöst att jag skulle åka dit, jag längtade som en helvette. Det var det enda jag kunde tänka på när jag kom hem, men nu kommer jag inte gå, min brorsa skulle redan gå, han skulle gå med hans kompisar, jag fick hänga med...men jag är bara i vägen för honom, jag tror det skulle vara jobbigt för honom att ha med sig sin lilla syster... så jag håller mig lugn och säger att jag inte vill gå... fast jag vill, så jag sitter nu i mitt rum helt ''deppad''.... vad finns det mer att säga, förutom att min vecka kommer få mig att må skit.. jag har fan lust att skolka imån..men nu när vi har 2 nationella så går de inte....


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback