❤ ny blogg




Jag har nu ändrat min blogg :D
Jag får se om jag kommer tycka om den här mer >w< Det får vi hoppas!
~~~
Idag så var de skola...! Nej seriöst jag pallar inte. MEN! Turen är vid min sida, och vi har ledigt imorgon! :D ❤ UNDERBART!
Imorgon så tror jag att jag och en kompis kommer åka in till stan och köpa lite grejer 8D Jag ska köpa One Piece 50 ! som är ute <3 Och sen så ska jag kanske köpa två promarkers (för att testa xD). Sen så kommer my friend köpa promarkers ofc o__o x3


Hmmm... jag tror jag kommer börja rita på min serie efter jag blivit klar men min ''berättelse'' xD Jag har skrivit 14 sidor på den...jag vet inte vad den ska heta...om den ska heta Lonely Night, eller Lovely Night .xD svårt val de 8D

Men nu får ni ha det gött ❤ Jag ska nu gå och kolla på lite one piece filmer (4an) x3



Kommentarer
Postat av: anna

Snöggt!! :D

jag ska köpa massor med promarkers (hahahaha (ont skratt))



döp den till lonely night, lovely night låter lite snuskigt xD

2010-03-01 @ 20:57:04
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback