Melodifestivalen + Detective Conan



Nu vill jag bara säga....... JAG ÄR JÄVLIGT BESVIKEN!! Jag kan inte tro mina ögon.... den sämsta låten vann! Den totall sög rumpa! Asså nu kommer sverige komma sist! JÄVLA SKIT JURYN! Alla suger ju på att rösta här... Vad är det för konstig smak folk har igentligen? Fy.Fan. Vi kommer inte ens komma sist, MER ÄN SIST kommer sverige vara... uhh...jag är besviken......

.. Uh..Jag som hejade på Eric Saade xD Han var ju typ jätte söt *3* Nej men..eh...inte bara för det xD Han hade bra effekter med kan man säga, en bra slut...annorlunda slut xD ''Alla tjejers våta drömmar'' *3* ...XD



Jag ville seriöst att han skulle vinna .___. Men BLUARGH...jag är besviken! Varje år så går det vidare as dåliga låtar.. iår kunde man väl ha ändrat på det för en gångs skull!? SERIÖST... nästa år...asså... punkt slut om det här... Fy.Fan!

---

Detective Conan

OOHH! Den mangan är så himmla bra *3* Jag är så lol av mig xD Jag är en människa som läser, sluta läsa och läser igen XD nu har jag börjat med mangan IGEN! xD Men jag har inte slutat med One Piece o__o ALDRIG ! Jag bara lägger mig i en detectives live nu så länge 8D HÖHÖH! xD



Jag har igentligen läst allt x3 Men jag läser om det igen (a) x3
Jag älskar verkligen den serien o__o speciellt Heiji Hattori och Conan Edogawa (Shinichi Kudo) xD Det är dom två personerna som är längst fram på bilden >w<
Hmm...jag vet vad jag kan göra senare på min blogg :D Jag kan skriva typ..eh...reklam om mangan jag gillar, va de handlar om xD Så personer kan kanske börja läsa o__o JAA! vilken bra idee! xD ....elr hur? >_>
Nej men nu ska jag läsa vidare på Detective Conan 8D


Kommentarer
Postat av: anna

Hejade på salami 8D (nörd med glasögon)

fast jag tror att erik saades låt också hade gått bra i esc, alla tjejer hade ju lätt röstat på honom xD som förra året (även fast jag tycker och tyckte att alexander rybak är ful men andra tkr ju inte det) xD

2010-03-15 @ 18:50:40
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback