Jag vägrar att tröttna på One Piece..jag vill inte..



Lite kort om min dag: Idag var en jätte flummig dag! xD Och imorgon hoppas jag MYCKET att det blir en bra dag xD Först ska jag till skolan...sen efter en timma så ska jag till tandläkaren (varför jag går till skolan är väl för att jag inte vill missa min HLR .. xD). Hoppas det blir lite roligt med första april nu 8D April april ! xD

------

Jag avskydde One Piece precis innan min senaste resa. Och det var för ett år sedan typ, förra julen. Jag kommer ihåg hur jag kollade på mina One Piece böcker och klagade så MYCKET om de... jag tog upp så mycket som var fel och att den suger...osv osv >__> Men när jag kom till sverige igen...jag vet inte vad som hände...men det började med Ace :D Jag kan knappt fatta att jag hatade One Piece då.... MEN NU!!!!! JAG ÄLSKAR ONE PIECE O___O Jag har så mycket jag kan skriva om One Piece !! ;__; <3 Jag kan sitta här i evigheter och skriva hur mycket jag älskar One Piece :D
Varje dag när jag kommer hem är det ALLTID något med One Piece som får mig att skratta, gråta eller få damp xD
Men det jag kände för 2 timmar sedan...det kändes som om jag hade tröttnat på One Piece....det får inte hända !!! O___O Jag skulle bli krossad!! ;__; Jag kan inte fatta att jag fick den känslan o__o Jag som har läst varenda kapitel i One Piece mer än 5 gånger och sett varenda avsnitt mer än 5 gånger O__O Jag har läst 580 kapitel ! Jag har sett 444 avsnitt ! Jag är skit stolt o__o Jag har sett och läst dom ''tusen'' gånger! O__O JAG VILL INTE TRÖTTNA!!!! XD *crazy* ...... jag tror jag behöver lugna ner mig...........

Jag blev tårögd när jag såg den här videoklippet med Luffy och Ace ;___;



Jag älskar effekterna !! ;__; Jag älskar hur den personen har skrivit texten så man vet vad dom säger... det är jätte underbart Q___Q Jag är fortfarande stört ledsen över att Ace är död...det var ju han som fick mig att älska one piece som jag gör nu....det var iallafall han som började xD Oohh...jag minns den dagen jag läste att han var död och jag blev förkorssad...ville fan sluta läsa one piece för de xD Men Luffy är kvar...så det går bra xD
......JAG ÄR SVIN GLAD ÖVER ATT LAW OCH SHANKS ÄNTLIGEN KOMMIT IN I BILDEN :D <3 Nu ska jag försöka leta upp den senaste kapitlet av One Piece <3


Kommentarer
Postat av: jag

läser du denna komentar så MÅSTE du komentera här... skriv något som kan hjälpa mig ;o;

2010-03-31 @ 19:11:14
URL: http://hizumaki.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback