Jag dör...



Det gör så jävla ont ! Inte i foten, inte i huvudet, i magen!! Jag har svin ont! Jag har mensverk! Jag tog en dusch precis.... och vad fan hände? jag börja se suddigt! jag höll på att bli jätte svag! jag höll på att svimma i duschen!! Jag klängde mig på väggarna och tog mig snabbt ut....
Nu är jag inte svimmig av mig.. jag var det under duschen....... jag börja gråta! Jag gråter fortfarande lite...det gör så jävla ont...det gör svin ont..jag har aldrig känt det här innan... och jag har aldrig vart med om det som hände i duschen! Ljuset höll bara på att bli mörkare...
asså fan... jag försökte att andas djupa andetag, och de blev snabbare för jag blev allt mer rädd för att min syn försämrades........... jag är bara glad över att jag klarade mig.. vill ju inte precis att någon ska hitta en naken kropp liggande i duschen..

Jag ska nu klä på mig..jag har ju lugnat ner mig....


Kommentarer
Postat av: anna

:O OMG stackare! fan vad läskigt! jag tycker så synd om dig! krya på dig och hoppas att dina smärtor försvinner snart, har du pratat med din syrra? :(

2010-03-06 @ 16:26:01
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

okej, bra att det inte är något allvarligt som gjorde att det blev så även fast det som hände var allvarligt :P

du kanske borde ha ett fönster öppet när du duschar? ;)

2010-03-06 @ 18:42:00
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback