Idag + One Piece = Love



Igår läste jag en spoiler på One Piece senaste kapitel som kommer komma ut idag!! O___O <3
jag SKREK, SKRATTADE och GRÄT av glädje! XD <3
SPOILER
Shanks has come to the rescue!!! O__O jag tror jag håller på att dö!! xD Gud vilken tur det var att ingen var hemma när det hände xD Men jag tror grannarna hörde mig >___>..... hoppas allt är glömt nu xD

IDAG:
Hmm...på morgonen var det väl lite sådär, när jag gick ut från huset kände jag mig lite trött och nere. Men min brorsa öppnade senare dörren och skrev lycka till och det fick mig att bli glad och...ja xD glad och pigg! IDag så hade jag Nationella Prov i engelska, skriva uppsats D:
Jag kom exakt i tid...men ändå så fanns de inga platser x3 Men som tur var så hjälpte mig några att flytta bord och sånt >__>
Jag är osäker på resultatet... men det gick väl bra.

Och senare idag, sista lektionen. Jag hade uppvärmings program. 3 låtar. Alla säger att jag gjorde bra. Men jag själv tycker inte de xD Eller kanske lite :D jag upprepade ju mitt: ''det gick väl bra''. xD
Men jag är nu jätte glad över att det är över :D
Nu ska jag gå och skryta till min syrra som sa att jag inte skulle klara av att ''redovisa'' för jag inte hade övat XD


Kommentarer
Postat av: anna

nu har jag suttit och analyserat vad jag skrev på eng, det gick inte alls bra.... damp, men jag hatar när man bara har en kort tid på sig ett skriva en uppsats. men whatever...

uppvärmingen GICK BRA, det bästa var ju när du upprepade "det gick väl bra" XD (i humoristisk synvinkel) x)

2010-03-24 @ 23:59:35
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback