I love One Piece



Min dag började väl ganska normalt, det var väl en mysig dag x3 Längre fram under dagen, runt eftermiddagen var jag ganska glad av mig, men senare kom mitt explosion huvud rumpa jäkla shit head... *host* Ja.. senare så blev jag ännu mer sur på vägen hem från skolan för..eh...andra små detaljer ? ^^' Men ja... MEN!!! min dag räddades!! ;___; All credit går till det senaste händelsen som kom ut i One Piece idag :D jag blev så himmla glad! *3*



Law kommer och räddar Luffy ;__; UNDERBART!!! Asså jag älskar det här! INGEN trodde eller tänkte sig att det skulle hända O__O Jag är själv helt paff! När jag läste spoilern så trodde jag att någon försöker lura oss...MEN NEJ O__O AMG! I LOVE LAW!! *3* Även om Law och Luffy kommer vara fiender i framtiden (varför? jo för Law är oxå en kapten, och Luffy är en kapten... båda har samma mål, så de är fiender xD) Yaaay Luffy kommer nog må allt bättre efter Law fixat till honom xD Law har ju två..eh läskiga namn? xD "Surgeon of Death" eller "Dark Doctor". Lite läskiga men COOLT ! xD Han är ju bäst *3*

Uuuh~~ Jag är nu lite nere för jag måste nu vänta igen tills måndag för att få veta något om nästa kapitell ;__; Men jag skall ha tålamod! xD


Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet att det var jag som gjorde din dag bättre 8D ljug inte....

2010-03-18 @ 18:12:07
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Ayu

Aaaah, så det börjar äntligen bli lite ljusare i one piece nu?? xD

2010-03-18 @ 19:47:21
URL: http://marui.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback