✘ Hola ! ✘



Halloj!!
Jag har nyss kommit hem från bion! Vi kollade på Percy Jackson - kampen mot åskviggen ! Men innan jag går till filmen vill jag meddela alla där ute som läser detta...... Det här var ingen rolig dag förrän ikväll xD
Först i skolan så stukar jag min fot 2 gånger !!! Och jag hade klack skor !!!! Det gör fortfarande ont ;__; ! Senare så får jag plötsligt jätte ont i huvudet.... och redovisnigen kommer jag inte ens prata om xD
Jag hoppas bara att jag kommer ha en bättre dag imorgon >___> ...JAG HOPPAS !!! ...vänta lite...jag menar idag! xD

Idag innan jag skulle se på bio så var det meningen att göra min spanska uppg... men jag somnade......och så skulle jag duscha....men vi hade bråttom till filmen xD SÅ!!! Jag ska göra min spanska uppg NU!!! Och sen klockan 6 ska jag duscha xD Jätte kul...min dag börjar ju bara bäst .__.'

Jag hade då sett Percy Jackson - Kampen mot åskviggen x3



Jag tycker att filmen var ganska okej xD Den var bra, spännande... Men den är inte precis en av de bästa jag sett ^^' Jag har sett bättre, mkt bättre.. MEN! Filmen var ganska bra :D Jag gillade allt med dom där gudarna *3* I like Poseidon xD Jag är ganska förtjust i dom gudarna o__o <3

Några scener var lite....mjaaa... men annars så skulle filmen komma högre upp i min lista xD 

----------

Nu ska jag skriva min spanska uppg, som jag ska lämna in och redovisa imorgon...jätte härligt att BÖRJA med det nu xD Yeah I know....jag har en dålig vana med att lägga allt till sista dagen >_>

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: anna

FAAAILL XD 8D du är en söötis! 8D

2010-03-05 @ 19:01:44
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback