Bild pågående ❤



Hejsan! igen :D
Nej men nu ska jag skriva något som fick mig att bli tårögd........... Lejonkungen! ;__; ❤
Så mycket minnen bakom den, man blir ju jätte lycklig av att se den igen 8D Lejonkungen är en av de bästa favoriterna inom disney <3 helt underbar är den filmen.. ;o; ~

Nej men nu, jag har ritat en bild medan jag lyssnat på en låt xD Bilden är inte helt klar, men man kan säga att grunderna är klara, jag ska börja skugga den mer osv, jag kanske kommer ladda upp den någon gång när den är klart x3
 Inte bästa kvalitet, men...... iallfall, tänkte att jag kunde visa den eftersom jag ritade den precis.... xD



''Snart är det jag som är Kung!!''

:D

Den började som en chibi......men blev en chibi LIKNANDE pöjke .. xD

Det var den här som gav mig ideen:




Bara för att den är så bra xD HÖHÖHÖÖ! xD DET ÄR JAG SOM SKA BLI KUNG!!! :D Nej men... jag längtar imån tills jag kan köpa One Piece boken :D
Nu ska jag gå och kolla igenom fler ''barndoms minnen'' x3 ~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback