Min vecka + True Blood, en god dricka: Tru Blood

(>w<) ~ (>w<) ~ (>w<) ~ (>w<) ~ (>w<)

---

OHH! jag längtar jätte mycket! Hela veckan kommer vara skön xD Dags att berätta vad som händer :D
Måndag - Hela klassen ska åka till bodaborg, jätte kul tkr jag :D <3
Tisdag - Ah..städdag i skolan xD ..men sedan musikal xD MEN! Senare på kvällen har 9orna en fest i skolan, den håller på till...eh...ca 12 xD
Onsdag - Vi är lediga från skolan, så jag och kompisar ska åka till lisseberg :DDDD (jag längtar !)
Torsdag - Skolavslutning och hemliga festen!!! Jag längtar >w< det kommer bli kul hoppas jag!! <3
WEoohoooo :D Låter kul elr hur? xD
-------

Hoho!! Sofia kommer bli extremt glad tror jag OwO om du läser detta sofia, sf-bokhandel säljer Twillight prylar och sådant :D Tröjor, väskor osv ~

Och sen så kollade jag upp en grej, som dom kommer i SLUTET av JUNI sälja i sverige :D Läs vad det står om den!!!!! :D True Blood xD



Tru:Blood, den officiella drycken - autentisk från HBO-succén True Blood. Återuppliva dig själv med denna unika, något vampiga, varsamt söta, smakrika blodapelsindryck.
   Japanerna fann metoden att tillverka syntetiskt blod - amerikanerna kommersialiserade den. Nu kan vampyrer leva sida vid sida med oss människor. Tack vare Tru:Blood!
   Ända sedan vampyrerna kröp ut ur kistan under första säsongen av den omåttligt populära TV-serien True Blood har många människor haft en mörk längtan att få veta hur Tru:Blood egentligen smakar. Efter månader av sökande och veckor i lastutrymmet på en dammig atlantångare har denna exklusiva samlarupplaga av drycken Tru:Blood - autentisk från TV serien - äntligen nått Sverige. Drycken har tagit den amerikanska och brittiska marknaden med storm och nu har möjligheten att smaka äntligen kommit till Sverige och Skandinavien!
   Släpps i Sverige i slutet av juni, början av juli, 2010


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback