Ville bara skriva IGEN idag xD


HEJhejHEJ ! Godkväll alla snälla människor här ute i världen! xD
På grejen innan den här, så lade jag upp några bilder jag tagit kort på ! Men nu så ska jag lägga upp en samling på bilder som jag gjort i datan, jag gjorde bilderna första veckan på sommarlovet XD




Man ser inte så särskilt bra, men whaterver! xD Bilderna har jag redan lagt upp någon annan stans, vill inte lägga upp varenda en i rad..om ni fattar vad jag menar ens! xD
BILDERNA DÄR UPPE ^ ÄR GJORDA AV MIG! xD

----------------------------

Nu ska jag berätta en nyhet! NÄSTA VECKA på TISDAG ska jag åka till ITALIEN !!!!! YAAAAAAAAAAY <3
Sen kommer jag hem på tisdagen efter de xD
Jag hoppas seriöst att det blir kul där :D

--------------------------

Nu har jag skrivit de jag ville...och nnu ska jag skriva om hur jag känner mig nu:

VAFAAAAAN! det är varmt!!! SVETTIGT !!! kletigt! ;__; Det är så varmt här så att jag smälter fast på stolen! Min rygg kliar, har fått sol exem eller vad de heter XD
Men nu ska jag fortsätta kolla på min film på tv...... hejdå och godnatt xD ..men jag tror att jag kommer skriva ännu ett inlägg idag elelr imån! vi får se xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback