❤Sicilien - Cefalú❤

HALLOJ!!

Jag har nu kommit tillbaka från Sicilien (alltså Italien xD). Jag har varit där i en vecka och redan blivit kär! På kartan här nedanför, det blåa är Sicilien, och den svarta pricken är där vi var typ; Cefalú ❤



Det var jätte bra varmt väder!!! Vi var i en jätte bra hotell! Santa Lucia; hotellet är jätte stort! En underbar strand (fast 150 trappsteg ner till den xD) En jätte fin pool, en jätte stor matsal. Servicen var JÄTTE BRA, man fick mat 3 gånger i rad! xD Först äter man pasta, sen äter man något annan mat efter de, och sedan äter man sista efterätten som är glass eller ngt liknande xD ❤ Människorna kunde man dö för! Speciellt den gruppen som alltid gjorde lite roliga saker så att man kunde ha kul på kvällarna XD Den gruppen kalla sig typ..Animation eller något xD Men dom var jätte roliga! Kunde dansa jätte braa!!! Och den killen Christoper (som jag TROR är ledaren) han var helt enkelt underbar! xD

Det har hänt så mycket i en vecka.. allt kan bara flöda ut ur min hjärna plötsligt..och jag vet inte ens hur jag ska börja ! Jag är helt enkelt kär i det stället, jag önskar att jag kunde få åka dit igen! XD Fast nästa gång, så vill jag åka med en kompis xD det skulle nog vara kul :D

Men jag hade jätte kul medan jag var där!


(bild inte tagen från internet)
Det här var EXAKT den utsikten jag såg varje dag när jag skulle gå ner till stranden! XD eller ner för trappan! xD Det var ett fint ställe det där. Staden Cefalú❤

ADJÖ!!

PASTA!!
PAsta! Pasta!!!! PASTA!!!! jag vill ha pasta! Jag åt pasta där varenda kväll i hotellet! XD Jätte kul att dom serverar det hela tidn! XD


Kommentarer
Postat av: anna

åk dit med mig!! :D

2010-08-03 @ 16:23:25
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback