One Piece ❤ Code Geass ❤




Som jag kanske skrev på förra inlägget så har jag börjat läsa one piece igen. Jag är rätt glad över det, men även lite tråkad av de >___> Jag börjar bli arg på one piece.. jag vet inte HELT varför, men jag skulle nog gissa på de andra människor som oxå läser one piece, de som stöttar ''Luffy och Hancock'' BLÄ! Jag vill seriöst inte att Boa Hancock ska gå med i ''Strawhats'', ALDRIG! fy, punkt slut.

Det nyaste kapitlet, HELT AMAZING! WOOOOW Zoro möter Mihawks !!! Nåägot enormt de! *o* <3

------

Nu byter vi över till den nya, men även gammla animen jag har nu sett klart: Code Geass.


De tre på bilden här ovanför är mina favoriter från den animen!

Code Geass serien är helt AMAZING! Jag har sett båda säsongen, och jag säger: Andra säsongen var mycket bättre, MKT SORLIG! Jag minns den sista avsnittet tydligt...JAG GRÄT SÖNDER HELA!!! Jätte sorligt ;___; Jag kan inte fatta det...

Jag älskar citatet från den här animen (som kommer ifrån sista episoden):

''Lelouch, who saved the world from Emperor Lelouch - the enemy of the world''
Lelouch är killen med svarthår på bilden.

Efter invasionen i Japan av Brittannian riket, har landet döpts om till "Area 11". Lelouch (killen med svart hår på bilden) har alltid haft en hat mot dom, därför så har han i hela sitt liv velat ta koll på Brittaninen och låta Japan ''leva'' igen. Efter att han mött den mystiska tjejen C.C (gröna håriga tjejen på bilden) så kan han äntligen påbörja det han hade planertat i 7 år. Lelouch klär sig med en mask så att ingen ser hans ansikte och vet vem han är, han går oxå under namnet Zero, han blir senare ledare över en grupp som kallar sig ''Black Knights''. Det blir 'krig' mellan brittaninen och The blakc knights.

Det här uppe^ är typ handlingen..

Men jag ska bara säga en sista grej till......sista avsnittet var värsta cliffhangern!
SPOILER på SLUTET:

Lelouch offra sig själv att dö framför alla människor efter att fått dom att hata honom, (hans kompis (killen med brunt hår på bilden) dödar Lelouch. Men efter jag sett den här serien så undra jag verkligen... om han verkligen är död... jag måste diskutera med någon annan som sett den sereien! DAMN IT!!!! XD


------

Nu ska jag inte skriva mera...jag ska nu gå och spela Persona 4 igen xD


Kommentarer
Postat av: anna

JAG HETER FÖR FAN INTE GILDA, DET ÄR NAMN FÖR DIG DIN APA! :D :D XD

he he he xP.. men vad tkr du om mypicturetown? 8D

2010-07-14 @ 15:23:53
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback