Kissekatt och en ren : YaaAaaY!

Dåså! allehopa!
Jag ska nu lägga upp 3 random bilder som jag bara tagit i min trädgård (där bak och på sidan) xD
På första bilden är det en ren, den kom jätte nära själva huset för att tugga på något under den dära...bordet elr ngt xD





Sen den bilder nertill, de är på en katt, inte min, jag minns tyvärr inte vems det var xD men den kissekatten har kommit hem till oss (vår trädgård) flera gånger, inte alls rädd för oss xD Så jag tog möjligheten att ta kort på den sötnosen lite :D



Är inte ögonen fina !? ;___; xD


Och tillsist, den bilden jag tyckte typ ''bäst'' om är:



Det finns många mer bilder...men jag tror jag inte lägger upp dom xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback