+ Varg +

The only thing I will say is R.I.P to all the wolf's that died 2 january..

Här i sverige har mer än 20 vargar dödats på en dag av vargjägare... fruktansvärt.
Jag förstår att människor är rädda för vargar, men vargar är ju rädda från människor ! Dom kanske attackerar och så, men det gör vi också. När vi dödar brukar människan hamna i fängelse eller få ngt random straff, men där vargen dödar dör den själv.. fy.

Min fråga är: Vad är det värsta som hänt vår jord?
Jo vi, människan, vi förstör vår egna planet, och ingen orka lägga märke till de, vi straffas inte ens lite för det heller... stackars vargar, dom har inte igentligen gjort något för att förstöra planeten som vi alla lever i.. men ändå så dör dom, dom blir utrotningshotade..



Dom lever i flock, som vi lever i familj. Dom skyddar sin familj och vi våran. Dom dör när dom skyddar.. vad händer sen? Jo fler dör.

Vargar kanske förökades, men vafan? Vi människor kan ju oxå förökas, vad händer om det blir för många människor ?.. jag vet redan svaret på den.. vi människor är odjur, inte vargarna.



Jag är nog en vargälskare, men vafan, ingen har en anledning att hata vargar eller döda dom, vi människor dödar hela tiden ! .. lågt säger jag bara.. jag hoppas att vargarna kommer vara i säkerhet längre fram nu... den här vargjakten kommer hålla på från 2 januari - 15 februari, det var de det stod, jag hoppas... att vargarna kommer klara sig <3 Och att vargjägarna får ett straff.. fy, fy, fy !


Det jag har skrivit här uppe ^
                                         |
Det är mina åsikter, jag har mer men tyvärr så kan jag inte skriva ner allt, det skulle vara lättare att argumentera mot någons komentar, jag ber om ursäkt om jag har förklarat konstigt lr nå, men om ngn vill ha bättre förklaring om MIN åsikt elr nå så är det att komentera...


''Är vi så mycket bättre än vargar ?''

-----


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback