P4 + Mkt skola

~~~
Hohoho mina läsare ! (..if I have some..).
Mycket läxa, mycket prov, mycket redovisningar nu på sistonde, måste ju börja arbeta med något. Men nu i lördags då jag köpte ett nytt spel vid namn Persona 4, elr kallad; P4 , så har jag bara suttit och spelat och spelat xD Det här spelet är kul :D awsome, jag är så glad över att Square Enix gör ALLTID så bra spel som jag tycker om (a) <3



Kärlek till det här spelet:

A rumour is going around school that by looking at a TV screen at 12.00 AM on a rainy night, the face of youre soulmate will be revealed. But is that all? A chain of murders appears to be connected to the rumour, and you and youre team of Persona users must brave the mysterious TV world before another schoolmate dies.

Som sagt kärlek till spelet, jag kommer lätt vilja spela klart det här spelet <3<
takk takk Square Enix <3 Ni gör alltid bra av er på era Final Fantasy och Kingdom Hearst spel så jag förväntade mig det här :D <3

--

Men nu ska jag gå plugga på engelska glosförhör (tills imån) och sen jobba med lite matte (har matte prov på torsdag) och sen så plugga spanska (spanska prov på fredag), jätte kul denna vecka är.. NOT .. men något som kommer bli kul är att spela mitt spel varje dag ba xD ....... och något som KOMMER BLI SUPER KUL XD är på fredag !!!, då ska anna ha fest grej 8D

Sov sött inatt <3


Kommentarer
Postat av: anna

yaay! du kmr 8D ATT SOVA ÖVER! jag visste det! du försökte bara lura mig (lol xD)

2010-02-01 @ 22:12:17
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

damn, jag råkade trycka enter xD hade inte srivit klart hehe, men hoppas du spelar klart spelet innan fredag ; D



JÄTTEROLIG vecka jue! vad snackar du om??!! :O



Giligili 8D

2010-02-01 @ 22:14:12
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback