+ nääjeee, jag tycker det inte är rättvisst! +

Det är de inte!!!! Jag ska idag prata om Kuroshitsuji.. suck suck suck!!
Ciel, 12 - 13 åriga pojken, har en butler som är en demon vid namn Sebastian. Dom hade gjort ett kontrakt där Sebastian skulle jobba för Ciel tills Ciel har gjort klart sin hämnd. Efter det så ska Sebastian få äta Ciel's själ(med det så dör Ciel då).
Som sagt, sista avsnittet på säsong 1 så blir man faktiskt skit ledsen! Fast inte.. jag blev faktiskt lite glad över att Ciel håller kvar löftet. Men på säsong 2... där förstörs ALLT! OwO .. Jag är typ jätte ledsen ;__; Under säsong 2 så händer det så MYCKET olika saker.. och tillslut (spoiler) så förstörs min lycka! xD Ciel hade gett en order till Sebastian, och det var typ; Du ska lyda mina order tills du har ätit upp min själ''. Sen svarade Sebastain: ''Yes, my lord''. Men seeenare... så blir Ciel själv en demon... och demoner har inga själar... så Sebastian måste nu RESTEN av sitt liv lyda under Ciel. Innan så var Sebastian glad... han längtade säkert jätte mycket på att smaka Ciel's goooda själ...men nu är den borta... och han kan inte ens fly, för han hade redan svarat: ''Yes my lord'' ...
för att vara ärlig är jag faktiskt glad att dom två kommer vara tillsammans i all evigheter! OwO ..men sebastian är så ledseeeen, jag vill att han ska le ;___;

<- Sebastian demon, ler som vanligt. Ciel är vanlig
Sebastian demon, ingen själ till lunch. Ciel är demon ->


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback