Inception

Jag har nyss sett filmen Inception. Först så tyckte jag att filmen var tråkig, för jag fatta inte början, men senare när jag kollar in mer och mer.. så ÄLSKA jag filmen OwO

Älskar ideen med drömmar och liknande!! OwO Älskraar!!! Hela filmen var så jäkla...smart..jag vet inte riktigt hur jag ska  förklara xD ..men det är typ...genomtänkt....typ >_>
Slutet (spoiler): Asså ...jag blev faktiskt skit sur pga slutet!! Han snurrar på hjulet, och sen så ser man den snurra och snurra, och snurra ... sen så vet man inte om hjulet fortsätter att snurra eller om den faller....(för om den faller så lever han i den riktiga världen...och om det fortsä'tter snurra, så drömmer han...JÄTTE sorlig om han drömmer ;__;)



Här är några ''quotes'' från filmen:


Dreams feel real while we're in them. It's only when we wake up that we realize something was actually strange.

Don't you want to take a leap of faith? Or become an old man, filled with regret, waiting to die alone!

She locked away a secret, deep inside herself, something she once knew to be true... but chose to forget.

You create the world of the dream, you bring the subject into that dream, and they fill it with their subconscious.

One thing you should know about me: I can access your mind through your dreams. It's called Inception

-       That price on my head, was that dead or alive?
-        Not sure. See if he starts shooting at you


En favorit skådespelare har jag fått! Jag tyckte faktiskt att jag kände igen honom! xD Men han heter Joseph Gordon-Levitt! Tycker han är söööt!!! xD


Det var allt för idag, tack och hej ~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback