+ Hallå igen! +


Hejhej blogg grej!! :D
Jag har inte skrivit något på ett tag? owo ..jag har varit lite upptagen xD den här veckan har jag haft mycket läxor...och en prov...men tro mig...nästa vecka är värre!! owo jag har 3 redovisningar och matteprov!!! owo ...jag vill typ bara...smälta och vara en ler pöl på marken och inte gå till skolan xD
*host* ..ja.. xD Men nu ska vi vara possetiva 8D

För några dagar sedan.. på onsdag, den 1 december fyllde jag år!!! :D så nu är jag 16 år! Jag har inte precis fått några presenter än, men ska få det idag....när alla kommer hem.. men just nu är ingen hemma ;__;

Jag väntar på min brorsa..som ska komma nu..men han har inte kommit!!! OwO .. så jag håller på att kolla på South Park episodes xD

random bild på mig:


Är inte brevlådan snygg? o.o


Kommentarer
Postat av: anna

stolt fotograf xD

2010-12-04 @ 20:43:11
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback