Jag vill.... äh! godnatt ~


Godkväll kära folk! Om några timmar ska jag vakna och sedan ska jag gå till skolan! Min söndag har jag kollat på en LÄSKIG film, sen så har jag kollat på många avsnitt av Katekyo Hitman Reborn, och så har jag jobbat i matte boken :D Sen de sista jag gjorde (som var för ett litet tag sedan) var att läsa några andras bloggar, och nu vill jag åka till JAPAN!!! Jag vill seriöst till Japan!! ;___;
Min topp 5 lista över vart jag vill åka till:

1. Japan
(har varit min dröm sedan jag visste vad manga och anime var)
2. Sicilien
(vill åka dit igen, älskar det där! ''Maffia ön'' 8D)
3. Alaska
(jag vill ha en sådan där...släd tävling xD)
4. Egypten
(pyramider, öken och kameler)
5. Sydafrika
(bara för att min kompis vart där, haha x3)


Nej men nu tänker jag ta och sova, ska ju vakna och gå till skolan xD Som tur var, hade jag ingen läxa tills idag.. men till på tisdag har jag två stycken! ... jag får kämpa på! :D Men nu säger jag Godnatt kära folk, ha det så bra och sov sött. Jag ska nu drömma om Mukuro, Hibari och Tsuna :D


Kommentarer
Postat av: anna

SYDAFRIKA!!!! ÅK DIT!!!! DET ÄR FANTA!!

2010-08-30 @ 09:44:55
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback