Yaaaay :D Drrr!!



Yaay, imorgon ska jag och syskonen kolla på Avatar 3D !!! :D xD
Jag ville samtidigt imorgon gå och köpa 7 stycken promarkers, men det får vänta till nästa eller näst nästa vecka xD Jag får vara en ''duktig'' flicka och VÄNTAAAA! >__>
---
Igår såg jag på en anime vid namn DRRR!! och så blev jag galen i den. Idag är jag mer galen i den, kan inte glömma den i en sekund ens o__o jag håller på att bli gálen!!! xD



Det här är TYP alla karektärer o__o Jag gillar NÄSTAN alla! xD Det finns bara 4 stycken som jag INTE gillar o__o För dom är antingen helt cp eller bara tråkiga ^^' ... Men nu ska jag lyssna sönder DRRR!! Opening låten och sedan åka iväg till Maxi för att köpa något som jag vill ha...fast jag vet inte ens vad jag vill ha xD

 


JAG BARA MÅSTE VISA DEN HÄR KLIPPET!!!!! xD




Är den inte härlig? XD Jag skrattade as mycket när jag såg den! xD Och jag skrattar fortfarande JÄTTE MYCKET O__O Den var fan bäst xD I LOOOOVE IZAYA AND HIS CRAZY HEAD!!! xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback